Search This Blog

Tuesday 4 October 2011

Apa nak buat???

Assalamualaikum :)

It's official! I'm dating bored! Bosan gila cuti ni sampaikan hari2 terpaksa keluar tengok movie *kering poket* Cuti ni dah la panjang sampai 7 bulan eh minggu -_- Nak kerja pun tak boleh, banyak hal ehwal negara nak diuruskan nanti kena selalu cuti...

Prof. Aziz
     Hari2 bangun pagi tengah hari, mandi, makan, tidur petang, solat (wajib!), tengok tv, online, keluar movie, tidur 4-5 pagi. Itu je la aktiviti harian aku! Hmm kebosanan memang dah tahap gaban. Kena cari awek la camni *tapi takde sapa nak T_T* So tadi pegi sunway aku pun pergilah MPH mencari buku buat hilang kebosanan. Belek2 buka tiba2 jumpa buku ni. Perspektif Perlembagaan selepas tsunami 2008. Buku ni tulisan Prof. Aziz Bari (bukan azizi). Prof. ni seorang pakar perlembagaan yang aku minat, buat sesapa yang tak tau la.

     Actually aku nak promote buku ni especially to kawan2 student law. Buku ni cerita pasal macam2 isu2 semasa in the view of the constitution. So it's very good for student2 law ni. Kalau bosan2 cuti ni beli la. Tak mahal pun. Dari beli tudung/shawl banyak2 kan? *eh terasa?* Haha takpe belilah tudung dan buku ni :] Buku ni agak tebal jugak la, 390 page. So harap2 la dapat menghilangkan kebosanan di masa cuti ni. Tak tahan rasanya bosan!

Ni la bukunya

     Haha ok2 malas promote banyak2 nanti habis pulak buku ni! :p Oklah nak cerita sini lagi satu benda yang aku cukup banyak amalkan cuti ni, TIDUR! Rasanya kalau sehari 24 jam, 18 jam didedikasikan untuk tidur. Inilah akibatnya kalau bosan. The other 6 jam tu aku guna untuk solat, mandi, makan, tengok tv, online. Anda mampu tidur lelama camtu? Sekarang ni rupa aku pun messy gial (gial pun boleh -_-) :/ Err mungkin sebab lebih sangat tidur.

     Ok2 enough about bosan, disebabkan sekarang ni tengah bosan *eh* aku pun terfikir nak buat video cover yang kedua. Lagipun sejak yang pertama hari tu dapat banyak sambutan and request! *eh ye ke?* So now tengah fikir nak buat cover lagu apa eh? Ada idea? Kalau nak buat request silalah ye :) *poyo* Haha dah2 before aku merepek lebih banyak elok la entri ni stop di sini. Before that, Food Batlle 2011 dah keluar!!! Tengoklah!


Nuff said, Assalamualaikum and good night :)

p/s: post ni ditulis dalam keadaan bosan, so memang post ni membosankan :)

2 comments: