Search This Blog

Friday 16 September 2011

Apa2 je

Assalamualaikum and good pagi!

Hari ni takde nak cakap amenda sangat pun. Ramdom je post ni. First sekali, nak cerita skit, semalam movie night dengan family, kitorang tengok dua cerita hantu, Hantu Bonceng dan Tolong, Awekku Pontianak. Baru je download beli DVD original. Best tu memang la best. Tengok cerita hantu Melayu ni rasa nak gelak je. Memang la sebab cerita lawak kan -_- tapi bukan sebab lawak, sebab... emm aku pun tak tau apa nak cakap.

Haha kadang2 bila banding ngan cerita luar negara rasa nak muntah tengok! *muntah betul2*. Bukan la tak support filem negara sendiri tapi terpaksa tak support. Ye la, cuba korang tengok sendiri, filem yang keluar wayang dah la klise' nak mam! hantu, hantu lagi, hantu lagi2, cinta, komedi, hantu lagi. Ya Allah langsung takde variety. Tunggu lah aku direct movie sendiri nanti. Eh layak ke? Ok my point here, aku bukanlah nak mengutuk, menghina, mencaci, memaki hamun filem sendiri dan mengagungkan, mencintai, membesar-besarkan filem luar, tapi pembikin2 filem kita kena berubah dan melakukan paradigm shift *amboi ayat* barulah boleh nak support habis-habisan! So itu je la nak cerita. Btw, Zizan dalam Hantu Bonceng memang terbaik!

Mesej khas kepada David Teoh: ENOUGH WITH THE GHOST MOVIES!!! kthanksbye

Secondly, oleh kerana Gjot buat posting pasal raya kat rumah Yaya aku pun nak la :) *jealous*. Ahaha Yaya ni kata nak buat makan2 kecik2 je tapi HAMBIK! Siap buat event kat fb -_- Seratus lebih orang dia jemput! Tak tau la pulak kalau itu kecik pada dia. Ok2 karang kutuk lebih2 maut aku... Memang best la 'makan2' kat rumah Yaya ni, makan pun sedap, layanan pun baik, emm All In All ok la ;) Masalah satu je makanan habis sebab gjot banyak sangat makan! Ehh tak la gurau je. *sebenarnya betul*

Haha nah ni nak tunjuk skit gambar kat rumah Yaya:
Ni la Yaya, the lovely tuan rumah yang pemalu peramah

Ni aku dan Gjot yang kuat makan

Yang kiri sekali tu Joe Jambul Jonas. Padahal nama Ahmad Lutfi je

Gambar reramai, dari kiri: Gjot, Amirah, Yaya, Aku a.k.a Mr. Hensem, Arif and Joe Lutfi

Gambar reramai 2, dari kiri: Alya a.k.a tukang masak *eh*, Gjot a.k.a Gayman, Roxallini a.k.a Ratata *apa tu*, Aku, Yaya, Lutfi and Arif

Hamboih yang tukang masak tu orang bergelak ketawa kau posing maut ye?!
Ni girlfriend bestfriend lama :) Lama sangat tak jumpa!
Ni girlfriend (kawan perempuan) baru. Nama dia Amirah Filzah. Dia ni model tau! Kau mampu?
Poyonya dua orang tu!












That's all from me now. Malas nak tulis bebanyak. Pasni nak pegi open houses lagi. Ini la akibatnya famous! Eh famous ke? *muntah*

p/s: jangan download movie, belilah dvd ori macam saya. don't support piracy! Lagi satu, Juliana Evans serius hot! Confirm boleh masuk blog serius. Ini serius. Gjot muntah tengok blog ni aku muntah tengok kau! Kbye.

Sekian, assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment