Search This Blog

Friday 30 September 2011

GEMBIRA!!!

Assalamualaikum!

First of all, sori la lama gila tak update blog :/ *eh lama sangat ke?* Bukan apa seminggu ni kat kolej takde wifi! Kampit *tiru ayat joe lagi* sangat kan?! Tapi berterima kasih la jugak sebab minggu ni minggu exam. Kalau ada wifi memang yang distudy fb dan twitter je la kan? hehe.

Emm actually pasal tajuk entry ni, memang banyak benda yang mengGEMBIRAkan! :D

First:
Exam dah habis! First sem dah habis! Alhamdulillah penat belajar selama berbulan *padahal malam sebelum exam baru study*habis pun exam. Exam ni okay la jugak. Takde la senang sangat and takde la susah sangat. Kira kacang sederhana la. Tapi ada jugak benda yang menyedihkan :( One of it terpaksa berpisah ngan kawan2. Kawan aku takde la banyak sangat tapi ada la jugak. Aku ni tak la terkenal cam gjot! Paling sedih kena pisah with awek (bajet ada je) and roommate T_T *diorang sedih ke?*

     Tapi itu kira ok lagi sebab next sem boleh jumpa! yang kedua ni lagi sedih, SERIOUSLY sedih: i have eyebag! akibat kuat sangat study *beristighfar* sehingga terlebih kekurangan tidur, mata aku tertukar dengan species yang hampir pupus: panda. Takyah la nak tangkap gambar mata nanti sama lak cam model tu! *eh terasa?* Err sampai sekarang pun masih ada eyebag :/ Tapi takpelah masih hensem! *muntah subway* Ok2 cukup pasal perkara menyedihkan. Back to GEMBIRA :]

Second:
Cuti sem. Sudah cukup lama tak ku kecapi cuti begini lama! Cuti sebulan lebih kot! Tanya kawan2 uni lain semua cuti 2-3 minggu je. Huh LAME *gelak besar* Tapi tetiba terfikir pulak. Apa nak buat cuti lelama ni? -_- Nak dating takde awek. Nak keje tak layak. Nak tidur dah terlebih. Hmmm... what to do? Tapi takpelah rasanya cuti ni eloklah mendekatkan diri dengan Allah. Beribadah tu lebih elok kan :) Insyaallah aku akan penuhi hari dengan ibadah sunat *wajib pun tak penuh -_-* dah buat amal jariah. Tapi rasanya dibandingkan dengan beribadah aku akan lebih banyak makan dah kembali kepada rupa dulu (chubby and comel) T_T Harap2 tak la!

     Kawan2 pulak ada la plan nak gerak Genting la Penang la. So apa2 pun cuti ni Kita Enjoy! *tiru ayat cite Puteri*

Ok so rasanya itu je kot nak cakap for this entry. Memang sekarang sedang sangat gembira. Tak tau kenapa macam tiba2 je. Mungkin dah gila. *ehh* Dah2 Cuti ni don't worry aku akan rajinkan update blog.

Alright then assalamualaikum and salam Satu Malaysia :)
Camni la gembiranya aku :)

p/s: nantikan 2nd cover aku. banyak orang request!

No comments:

Post a Comment