Search This Blog

Friday 16 September 2011

PEMALAS

Assalamualaikum...

Pemalas? Siapa? Pemilik blog ni -_- Kalau cakap pasal malas ni I'm the best at it! Final exam for this sem next week. Isnin ni weii!!! Aku satu hapa pun tak study lagi! :/ Ya Allah can die one liddis T_T Serious nak nangis. Confirm boleh masuk blog serius. Eh ada kena mengena? Dah ni terpengaruh plak nak berblog apa bagai ni. Lagi la preoccupied dengan benda berfaedah. Eh tak berfaedah. Dah la kalau fb and twitter tu kalau tak buka sehari memang tak sah -______-



Sekarang ni tengah fikir macam mana la nak buang kemalasan ni? Bunuh diri? Tak boleh sebab dosa besar. Buang benda yang mengganggu seperti fb dan twitter? Pun dikira membunuh diri. Eh ye ke? Bila tengok kawan2 lain study kat library aku pun ikut sama tapi diorang study sejam aku bertweet 3 jam! Tapi takpe hari ahad ni aku nak study habis habisan! *as if*. Haha harap2 la syaitan2 (kawan2, twitter dan fb) jangan mengganggu aku hari tu. :) Ahaha so apa2 hal wish me luck for the exam. Moga Allah permudahkan menjawab dan meniru (eh ni taklah) nanti. Amin...

p/s: Nasihat kepada kawan2 kat luar sana. Janganlah jadi malas sebab tak elok. Orang yang rajin mesti berjaya, kalau malas jadi macam pak cik ni! Kenal tak? Tak kenal pandai2 la korang kenalkan :D

Assalamualaikum...
Pak cik ni dulu malas belajar sejarah

No comments:

Post a Comment