Search This Blog

Monday 19 September 2011

FIRST COVER = FAIL!!!

Assalamualaikum and selamat malam pagi...

Malam tadi tetiba je aku ngan adik aku teringin nak buat cover lagu. Sebenarnya dah lama dah! So terus la naik ke markas (baca: bilik) and open my Macbook. So dengan muka kampitnya *tiru ayat joe* aku ngan adik aku pun terus la buat video ni. Aku main gitar dia nyanyi. Emm habis je buat video tu kitorang pun tengok la. Sampai sekarang aku masih sakit perut sebab muntah tak henti2. Eh tak la tipu je adik aku yang muntah, aku tengok rileks je. Nampak cool sangat aku dalam video tu :) *muntah makanan last week*. Sooo, takde apa2 pun nak cakap korang tengok la video tu sendiri. Sori mula2 tu macam ada technicality problem skit. Enjoy! *la sangat...* Sebelum tengok, baca dulu pesanan kat bawah!



Dah tengok? Handal kan? *muntah adik-beradik* TAK? Ada aku kesah? Yang penting awek suka! Eh ada ke? Kbye. Geli pun ada aku dengar suara kitorang -_- korang tahan je la ye. Tak tahan boleh pegi baca blog serius. Assalamualaikum...

p/s: Sedikit pesanan, sebelum tengok sediakan tuala basah dan baldi untuk menanmpung bilangan muntah yang mungkin berlebihan. Enjoy kutuk kitorang :]

6 comments:

  1. haha cepat2 panggil YAYA suruh dia dgr :p

    ReplyDelete
  2. alamak malunya! ahaha yaya dah dengar :p

    ReplyDelete
  3. hahaha..ni yg ko bwat kt umah. lps ni wt cover ngn aku plak keyh...hahaha xD

    ReplyDelete
  4. haha jom2. no hal ben. kau kan suara sedap!

    ReplyDelete